Powered by Blogger.

Utama

Koleksi-koleksi novel Sophilea

Berikut ialah koleksi-koleksi novel Sophilea.  1. Samudera indah nian - Jemari Seni 2. Sweetnya dia - Idea kreatif publication...

Pemenang : Peraduan KaptenMukrizPedia Minggu 1

 
 
Salam Pembaca blog KaptenMukhrizPedia. Saya doakan anda semua sihat sejahtera  dan semoga urusan kita semua dipermudahkan pada hari Jumaat yang mulia ini.
 
Sebelum tu saya ingin memberitahu KENAPA nama KaptenMukrizPedia dipilih.
 
Seperti Ensiklopedia atau jika anda pernah mendengar NarutoPedia, projek saya ini ialah untuk menjadikan website ini menjadi CENTER untuk semua peminat Drama Akasia TV3: Sayangku Kapten Mukhriz. Maka saya dalam proses memberi maklumat semua tentang cerita, watak dan berita terkini tentang siri drama itu pada setiap hari.
 
Anda juga boleh melayari FB kami untuk mendapatkan berita dengan lebih cepat dan pantas.
 
Website ini juga dalam proses untuk menjadi center pada mereka yang mencari semua novel koleksi Sophilea. Insya Allah. Kebanyakan koleksi novel-novel beliau tidak dicetak semula. Maka, EBOOK berperanan untuk menggantikan naskah cetakan novel-novelnya.
 
OK itu saja sedikit berita daripada pihak admin.
 
 
Ok berikut adalah senarai pemenang untuk Peraduan KaptenMukhrizPedia Minggu 1.
 
Peraduan ke 2 akan dilancarkan pula pada hari Ahad ini dengan hadiah yang lebih menarik.
 
 
Seramai 260 penyertaan yang telah saya terima selepas menapis penyertaan daripada nama yang sama. Juga peratusan jawapan yang betul juga diambil kira.
 
Saya menggunakan NamePicker untuk memilih pemenang berdasarkan nama dan nama FB penyertaan.
 
 
Jawapan 1. Siapakah pelakon watak Kapten Ustaz Mukhriz
Raja Aafiq
 
2. Apakah novel selepas Anugerah Terindah?

Dia Yang Terindah
 
Tahniah kepada para pemenang. Untuk hadiah EBOOK, akan diemailkan kepada anda pada 13 Ogos 2016.
 
Hadiah misteri pula, kami mengamil masa 2 minggu untuk mengirimkannya kepada anda..





No comments: