Powered by Blogger.

Utama

Koleksi-koleksi novel Sophilea

Berikut ialah koleksi-koleksi novel Sophilea.  1. Samudera indah nian - Jemari Seni 2. Sweetnya dia - Idea kreatif publication...

Travelog Aku Makcik Navy


Ingat Leftenan Komander Amru Iskandar dan Yasmin Nur Raihan dalam "Samudera Indah Nian"?
Komander Anuar Syukri dan Hamna Suhaili dalam "Cintaku Seluas Samudera Biru"?

Ingat Kapten Ustaz Syed Mukhriz Al Attas dan Dr Ariana Dahlia dalam "Anugerah Terindah"?

Dapatkan episod khas kisah mereka yang memakai uniform tentera ini dalam "Travelog Aku Mak Cik Navy.

Pre order dibuka boleh hubungi ejen atau seller online yg biasa.

Yasmin: Kalau rindu itu boleh berbicara pasti Am dah dengar rindu Min disana

Hamna: Cinta saya pada awak bukan kerana pangkat di bahu tapi kerana awak adalah Anuar Syukri saya

Ariana: Tak apa Habib... Arin bermadu dengan negara janji hati Habib tetap pada Arin sampai mati.

Untuk tempahan sila ke link berikut.

PRE-ODER TRAVELOG AKU MAKCIK NAVY

No comments: