Powered by Blogger.

Utama

Koleksi-koleksi novel Sophilea

Berikut ialah koleksi-koleksi novel Sophilea.  1. Samudera indah nian - Jemari Seni 2. Sweetnya dia - Idea kreatif publication...

Pre-Order Travelog "Aku Makcik Navy"

Assalamualaikum & salam sejahtera.

Secara rasminya saya buka pre-order untuk Travelog "Aku Makcik Navy" karya Sophilea Sophie / Mazni Sophilea mulai hari ini sehingga 3/3/2017 (Sabtu).


Ada masa lebih kurang sebulan untuk pre-order. Harga dan no akaun s
eperti dalam poster ya.

Suka saya ingatkan ini BUKAN NOVEL tapi TRAVELOG ya...Dijangka pos selepas majlis perasmian oleh MinDef (Mungkin April) dan keluaran ini adalah terhad.


Lepas pembayaran jangan lupa email saya maklumat dan bukti pembayaran.



Nama :
Nama FB :
Alamat :
No Telefon :
Kuantiti :
Jumlah bayaran :


Aisyah Arifen

No comments: