Powered by Blogger.

Utama

Koleksi-koleksi novel Sophilea

Berikut ialah koleksi-koleksi novel Sophilea.  1. Samudera indah nian - Jemari Seni 2. Sweetnya dia - Idea kreatif publication...

Kerana Aku Cinta Kamu



[PENGUMUMAN NOVEL TERBARU SOPHILEA]

Tajuk : KERANA AKU CINTA KAMU
Keluaran : Disember 2016
Terbitan : Tinta Creative
Harga : RM32 termasuk pos

Sinopsis :

Meski ujian yang datang seluas lautan tapi Rahmat Allah tetap sahaja setinggi langit. Cinta itu kalau bukan datang dengan ujian kita tak akan dapat manisnya rindu, indahnya sayang.
“Saya cintakan Raihan dan saya pilih Raihan.”

Demi Raihan, Nazrin sanggup berkorban. Demi Raihan, Nazrin rela lakukan apa sahaja.

‘Maafkan saya Nazrin kerana saya tak mampu untuk menjadi isteri awak sedangkan ikatan kita direstui Allah.’

‘Saya tak pernah lelah menanti, tak pernah penat menunggu Raihan untuk terus menjadi yang teristimewa di hati saya.’

Mampukah Raihan dan nazrin mengharungi ujian cinta kalau yang datang itu bukan ujian biasa.

"Saya macam tak percaya Raihan ada kat sini dengan saya. Saya macam tak percaya isteri saya ada dengan saya."

"Kenapa? Bukankah wajib seorang isteri mengikuti suaminya."

Raihan senyum. Dia mahu bahagia.

"Saya sayangkan Raihan. Walaupun dah berkali-kali saya cakap tapi saya masih tetap nak cakap. Bukan dari semalam tapi dari dulu lagi. Dari saat pertama kali kita kenal. Hati saya dah jatuh pada Raihan. Bila Raihan mahu menjadi isteri saya itulah saat paling bahagia dalam hidup saya. Mencintai, menyayangi dan memiliki Raihan."

Kerana aku cinta kamu..
Ini pengorbananku..
Kerana aku cinta kamu..
Ini janjiku...
Kerana aku cinta kamu
Ini jiwaku....
Kamu hanya kamu bukan dia
Mencintai kamu sepenuh jiwa
Menyayangi kamu sepenuh hati
Membuatkan jiwa ini menemui syurganya
Biar jalan ini berliku
Aku tetap lurus memegang tanganmu
Merindu kamu
Bisa sahaja aku mendaki gunung tinggi
Kerana aku cinta kamu


No comments: