Powered by Blogger.

Utama

Koleksi-koleksi novel Sophilea

Berikut ialah koleksi-koleksi novel Sophilea.  1. Samudera indah nian - Jemari Seni 2. Sweetnya dia - Idea kreatif publication...

Cikgu Kan Kugari Hatimu





Macam menarik je tajuk dia kan?
NOVEL terbaru daripada Novelis Sophilea, penulis novel top "Anugerah Terindah".
Bakal menemui anda di PBAKL,PWTC pada 28 April 2017.

🌹🌹🌹🌷🌷🌷⚘⚘⚘⚘⚘⚘🌹🌹🌹🌹🌹🌹
“Kahwin tu senang dibibir tapi bukan mudah di hati. Sungguh ke saya yang cikgu Rania pilih?”
Rania angguk.
“Tuan belum yakin untuk letakkan saya dalam hati Tuan?”
Fahri angguk.
“Keyakinan tu ada cuma semangat tak kuat.

🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌺🌺🌺🌺🌻
“Saya datang untuk pinang Tuan Fahri Rakib dari mak cik Raha. Saya menunggu tuan balik untuk mendapatkan jawapan tuan. Harapnya jawapannya terima. Saya menolak andai Tuan berikan jawapan tidak. Soal hantaran saya serahkan pada Tuan untuk tentukannya.”
Merah seketika wajah Fahri Rakib.
“Tarikhnya dah tentukan bila?”
Rania pandang Fahri saat Fahri berkata begitu.
“Kalau saya mahukan esok? Mampu ke Tuan Fahri menjadi imam saya?”
Fahri tersenyum. Pandangannya dilontarkan ke arah lain.
“Esok tu lambat sangat. Why not malam ini saja?”
Rania pandang Fahri.
“Jom.” Ajak Rania. Fahri pandang Rania.
“Jom? Jom kemana?” Soal Fahri.
“Jom kita nikah.”

No comments: